Tuesday, June 7

Beronok-ronok :))

Hai koranggg! Nak tau tak apa yang aku buat Sabtu dan Ahad lepas? Kalau taknak tau pun, kena baca tau! *gedik ^_____^

SABTU - Ikut family aku keluar makan untuk meraikan hari jadi mak aku yang ke-43. Act, birthday mak aku jatuh pada hari Ahad, tapi disebabkan hari Ahad ada antara kitorang yang busy, so kitorang sambut awal sikit. Ehemmm, SELAMAT HARI JADI MAK! Semoga mak panjang umur, dimurahkan rezeki dan berbahagia selalu ya? I love you mom! Muwachh :*

Kau lah ratu hatiku :)
*Mak maintain comel and gorgeous gitu walaupun dah tua.

AHAD - Ifa ajak aku keluar, act banyak kali dah plan tapi asyik cancel je. At last baru lah boleh jumpa. Aku ajak Nabila, Ifa pun ajak member dia sorang. So kiranya aku ambil kesempatan ni untuk jumpa dengan NABILA YANG SANGAT HOT DAN BUSY DENGAN PIRATES DIA TUH. *Merajuk dengan Nabila. Okay stop merajuk. Hari tu kitorang lepak dekat Subang Parade dan Sunway Pyramid. Cuma jejalan sampai nak patah kaki je, takde buat apa sangat pun. Ifa, selama kita kenal, ni la festaim aku tengok jerawat kau. Kau dah berisi tauu, meh la derma sikit lemak tu kat tangan kiri aku? HAHAHA. 

Ifa, Nabila, Aku, Ika
*Aku tak pasti yang baju kaler maroon tu nama dia Ika atau Fika atau Yika.

Rindu sangat nak keluar dengan my girlfriends Yanie n Nabila T____T . Okay sampai sini je, takde idea nak merepek lagi. Terima kasih sudi baca. Bai Bai -

6 comments:

  1. NABILA YANG SANGAT HOT DAN BUSY DENGAN PIRATES DIA TUH.
    babi pnye tno ! haha . eh , besyuko la sket aku yg hot nie na kua ngun kau ag tahu ? haha

    ReplyDelete
  2. lemak pun boleh derma derma ye hahah

    ReplyDelete
  3. zaman dah moden, apa ade hal kan. haha

    ReplyDelete
  4. ur mom still gojes....

    jemput follow blog i...

    http://misscha-cecite.blogspot.com/

    i follow u kay..tq

    ReplyDelete