Wednesday, December 15

layakkah aku?

title entry kali ni agak poyos. haha. hari ni aku telah melalui hari yang sangat busy dan padat. penat tak terhingga wohh. hari ni macam biasa kelas bermula pukul 8.00 a.m sampai 1.15 p.m. lepas tu balik bilik bersiap-siap. hari ni merupakan hari pertama kitorang kena menghadiri polibriged. perghhh. rasa malas di hati ni dah bertempek-tempek. dah lah kena berkawad pulak tuh! haihhhhhhh.

MALAS NYEEEE WEHH!!!

pukul 2.15 p.m semua budak dah bertenggek kat tempat berkumpul. lama gak lah nak kena tunggu doe. agaknye kalau aku basuh baju yang melimpah-limpah dalam baldi aku tu, dah siap bilas and dah kering dah pun kot? haha. err. ape la aku merepek nih. =___='

hmm. lepas tu bila lecturer dah sampai, kitorang semua kena masuk dewan syarahan. YESS! tak payah berkawad minggu ni. weeee :D . En.Rizal cakap hari ni cuma kena lantik PENGHULU and PENGHULUWATI. oh, bagus nyee, boleh rileks2. dah lah malam ni ada kelas tambahan matematik. penat nyee lah haihhh. lepas dah pilih penghulu, diorang nak pilih penghuluwati pulok, AKU TAK SANGKA AKU JADI CALON KE-2. hadoiii. lemah lutut aku doe. ngok ngek betul lah mamat yang calonkan nama aku tu. time nama aku kena sebut, riuh dewan syarahan tu dengan suara lelaki yang berbunyi 'WOOOOOO'. err. famous kah aku? haha. perasan lah kau makcik! aku tak faham kenapa diorang semua teruja gila nak mengundi aku. dah lah calon-calon kena membebel kat depan, turn aku nak membebel terus riuh dewan tu. hadoi. jejaka dan jejaki, teruja sangat ke nampak muka aku? haha. time diorang riuh tu, dengan slumber nye aku cakap;


 "siape yang nak cakap sekarang ni?"


 perghhh. padahal tangan dah menggeletar pegang microphone. HAHAHA. AND BERTAMBAH TAK SANGKA ANTARA 3 ORANG CALON, AKU YANG DILANTIK MENJADI PENGHULUWATI. hoi hoi. aku ni tak layak doe. haha. harap korang semua tak menyesal okay? and thanks banyak banyak banyak kepada semua orang yang angkat tangan untuk mengundi aku. 'cehh, dah macam menang pilihanraya politik je! poyo gila!' HAHAHAHAH.

aku yang serabai gila bengong sakai ni jugak yang korang pilih kan?
heeeeee. thanks! korang dah buat aku lulus polibriged. muahh sikit! :D


janji manis : sayee akan berusaha menjadi penghuluwati yang bertanggungjawab. hee.

No comments:

Post a Comment