Wednesday, January 26

kejamnya dunia

dunia semakin kejam. makin lame makin banyak kes berkaitan baby masuk berita. buang baby, dera baby, bunuh baby and macam macam lagi lah. bodoh ke weh? yang aku heran tu, baby tu bukan nye anak orang lain. tapi darah daging diorang sendiri. haishh. tak kesian ke kat baby baby yang comel tu? GRRR memang bodoh!

HELLO PEEPS. petang tadi lepas polibriged aku pergi koperasi. macam biase, aku bace muka depan paper metro. agak mengejutkan bila baca tajuk utama hari ni: 'TIKAM BAYI BARU LAHIR'. haisshhh. ibu sendiri sanggup tikam anak yang baru lahir? kesian nye baby tu. memang kejam kejam KEJAM!


nak menangis aku bace berita ni. camne la die boleh tergamak tikam anak dia sendiri? sia sia je die kandungkan anak tu 9 bulan. bila baby tu dah lahir, pergi bunuh pulak. memang bodo gila bangsat bengong tahap cipan! SORRY aku TEREMOSI kejap ni, mungkin perempuan ni ada masalah yang kita tak tau, tapi TAKKAN lah sampai nak bunuh baby sendiri? kesiann baby tu. sangat kesian, hadoyai sedihnye aku T___T

* HENTIKAN KEKEJAMAN TERHADAP BAYI [!]

No comments:

Post a Comment