Wednesday, April 6

Merayappp :)

Selamat Hari Rabu para pembaca. Semoga korang semua sihat dan baik-baik belaka, Aminn. Sebenarnya aku takde kerajinan nak update blog ni. Tapi macam rajin, cuma malas sikit. Arghh ape aku merepek ni?  Okeh cukup-cukup la merapu, walaupun malas  tapi aku gagahkan jugak jari-jari aku ni menari dekat papan kekunci lappy ni. Act takde cerita menarik sangat pun nak diceritakan kat sini. Cuma nak cerita yang hari tu aku pergi Pusat Sains Negara (PSN) and merayap dekat Sunway Pyramid. Jeles tak jeles tak? tak? ala kena jeles jugak! *sambil hentak kaki buat muka comel :p 

*Eh kenapa mengada sangat ni. This is sooooo not me. Tak brutal langsung! HAHA 

Memula nak cerita pasal pergi PSN dulu. Di pagi hening Ahad lepas bersamaan dengan 3 April 2011, mak aku dapat kol dari Abg Lang. Die suruh kitorang bersiap cepat sebab die nak bawak kitorang pergi Pameran Dinosour kat PSN. Aku pun on jelah, memandangkan dah lame tak jejalan dengan family kann, daripada dok kat rumah sesorang macam orang bengong, lebih baik aku ikut diorang. Bila dah sampai tu, Homaigodd ramainye orang! Masing-masing taknak kalah, masing-masing nak bawak anak-anak tengok dinosour. Haishh sosak napeh eden. =.=


          
                        Helppp! Dinosour nak gigit saye!                                  With my lovelyyy mom :)


Cukup lah cerita pasal PSN. Keesokan harinya (2 April 2011), aku keluar meet my coursemate (Liya, Simaa, Nil, Rifaa, Cha) dekat Sunway Pyramid. Kitorang memang dah rancang dua minggu lepas, and of course lah event utama kitorang --> ice skating! wee best best! dah lame kot tak main ice skating. Lawak sangat tengok diorang main, terutamanya Cha. macam budak baru nak bertatih doh. And kelakar sangat bila ada yang jatuh, gedebuk macam nangka busuk. Lepas main ice-skating kitorang tengok movie Sucker Punch, boleh tahan lah jugak cerita tu :)


     
I erkk themm <3                                             Ice-skating best! :D

Seronok sebab budak-budak kelas aku hampir separuh budak KUALA LUMPUR dan SELANGOR. So bila nak keluar, halo halo je. Mesti on punyaa. Act, Eqien pun keluar sekali dengan kitorang. Tapi disebabkan die bawak boyfie die, so die pun date dengan pakwe die, tak join kitorang. Takpe, dimaafkan sebab hari tu birthday pakwe die. Haa btw, Happy Birthday,Rahman! Okay dah takde ape nak mengarut lagi. Thanks for reading yea, Boiboiii :D

* Adoh tetibe teringat final dah dekat. Goyang lutut gua doh. Tapi malas nye lah nak study. =__________=

No comments:

Post a Comment