Tuesday, March 29

Karnival :)

Hai semua, dah lame aku tak post entry baru. Dah bersawang agaknye blog ni. Hmm. Kehidupan aku kat PSIS macam biase je, pergi kuliah, kadang-kadang lepak tepi tasik, kadang-kadang main badminton. Aku suka kehidupan macam ni, best :)

Sabtu and Ahad lepas, ade majlis konvo kat poli ni. Hell yeah, mmg bestttt. Ade uptown, trek untuk kereta kontrol, main layang-layang, paintball, autoshow, and yang paling best, everynight we can see stars and planets like Zuhal through telescope. Wahh sumpah cantik sangat. And i fall in love with Buruj Orion again and again. Tau tak Buruj Orion tu ape? Tu name bintang yang aku minat sangat tengok sejak aku kecik lagi. Bintang tu ade tiga, sederet je. memang cantik. Autoshow pun tak kurang gempaknye, hadoi aku rase nak rembat sebijik kereta tu simpan dalam bilik. Dengar lagu dari speaker yang superb cool tu membuatkan badan aku bergoyang-goyang rase nak menari sampai high. Hihi. Tapi aku masih boleh kawal perasaan sebagai seorang student yang berdisiplin dan berdedikasi serta menjaga kelakuan aku sebab sedang pakai tudung. comel gitu. kang ade yang menyumpah dalam hati tengok aku dah comel-comel pakai tudung tapi menari macam orang tengah layan. Haha ayat bodoh =.=

Hari Sabtu paling best sebab Mr.Pakwe datang melawat aku kat sini. Mekaceh ye Bee Bucuk Masham :)
Sehari suntuk dihabiskan melepak dengan die dgn kawan-kawan die, Bulan dgn Joe. Kitorang lepak dekat Sarang Burung, BNO, pantai belakang poli, tepi tasik and round-round karnival. spoil sikit sebab kat karnival tu jalan agak basah membuatkan seluar kitorang kotor and hilang mood nak shopping. Aku siap kenalkan pakwe aku kat lect science and budak-budak kelas aku. Hihi. Saje gedik-gedik tayang pakwe kat semua orang. macam lah orang lain takde pakwe kan. poyo betul.

Pukul 7 lebih baru aku balik bilik. sehari suntuk lepak ngan diorang memang superb. kalau tak, mesti aku akan menjalani hari Sabtu aku dengan penuh rase bosan kat dalam bilik. mungkin cuma akan buat air liur basi dari pagi sampai lah ke petang. Em tengok la gambar kat bawah ni ye, aku letak tiga keping je. yang lain aku tepek kat fesbuk je.

bole pandang-pandang, duduk renggang-renggang :)

Bulan, Joe, Petak, Mr.Pakwe :)

p/s : Thanks jugak dekat eqien dgn taqim yang teman aku lepak dgn dorg sekali. Mr.Pakwe, lepas ni selalu lah datang sini ye. Ailebiu Muah Muah. :D

No comments:

Post a Comment