Monday, December 12

Bersyukur

Assalamualaikum semua.

Hari ni nak share kegembiraan aku dengan korang. Alhamdulillah, i've got the dean list again. Bersyukur dan tak sangka sangat-sangat. Sem dua yang agak stress dah berlalu dan memberikan hasil yang sangat membanggakan parents aku. Cuma ada satu subjek je *MEKANIK STRUKTUR aku dapat B+, yang lain A dan ada dua subjek yang A- . Aku takmo printscreen result aku, sebab nanti orang cakap aku takbur. Thanks dekat Athirah Baharin sebab bagi aku link nak tengok result tu ya :)




Serius, memang di luar jangkaan. Sem dua ni memang susah dan aku tertekan gila. Sampai roomate aku pun ada cakap - 'tak pernah tengok kau study gila-gila macam ni'. Dinding sebelah katil aku penuh dengan nota konkrit n kontrak. Dinding sebelah meja study pulak penuh dengan nota mekanik n survey. Asal celik je mata dok baca nota. Wuuuwuuuu tak sangka gila aku rajin macam ni. Sem ni bila dah dekat nak final aku dok study sampai 2 pagi. Kalau tido awal pun, pukul 4 pagi aku dgn roomate aku dah bangun nak study. Actually ni bukan rajin, tapi study last minute. Nak habiskan semua topik sebelum exam bukannya senang. Lagi dua hari nak exam tu la baru nak pergi pinjam nota orang lain. Haihh terukkk perangaiii T___T





Thanks ye kat sapa-sapa yang ucap tahniah dekat aku. Tahniah jugak kat korang. Kita dah sama-sama usaha, so kita redha jela ye dengan result kita. Buat camane pun gitu jugak lah result kita, takkan berubah. Masih ada lagi 4 sem nak kena pulun, 4 sem lagi nak kena perah otak. Takutnyaaaa =..='

Yang paling aku terharu, subjek CC201 -Engineering Survey 2 aku dapat A. Tau tak subjek tu killer? Hmph bukan nak berlagak ke apa, tapi aku betul-betul terharu. Sebelum exam tu lecturer survey ada text aku, dia cakap - 'Buat elok2 yea kartini. Anda adalah antara calon harapan untuk dpt 4 flat'. Alhamdulillah mulut dia masin. Thanks sebab percaya kat saya ye En.Izzuddin, En.Saiful dan En.Ibrahim :)






*DKA3B dan DKA3A, Sem 3 ni kita usaha sama-sama ya. 
Gambateh! Good Luck kat semua :DD


5 comments: