Tuesday, December 6

Saengil Chukha Hamnida ♥



Salam. Post ni khas ditujukan buat anak buah aku, Nur Fildzah Nazifa dan juga my best friend forever, Nabila Tarmizi.

Happy Birthday, dear. May this year be your best ever. Hope your birthday blossoms into lots of dreams come true. I love two of you and i always do >.< Sorry sebab letak gambar muka yang sememeh macam tu. Actually tu gambar dua tahun lepas kalau tak silap. Aku letak je lah apa yang ada, sebab nak amalkan recycle dalam kehidupan seharian *puii. Haha




Diorang ni lah birthday girls. Comel je dua-dua ni. Dua-dua aku sayang tau. Sorry sebab tak dapat nak hadiahkan Lamborghini atau pun Ferrari kat korang. Tunggu aku dah kaya nanti, baru lah boleh bagi hadiah rumah barbie mainan sorang sebijik. Hihi. Insyaallah esok kalau ada duit lebih aku bagi Cadbury ya 

6 Disember 2011 - May today be filled with sunshine and smiles, laughter and love. ^___^

4 comments:

  1. yeay yeayy !! thanks sygg ! love u muchh !!!! <3

    ReplyDelete
  2. sudah dapat chocolate cadbury yg ditinggalkan di hadapan pintu rumah saya . :) terima ksih . <3

    ReplyDelete