Friday, November 12

i erk you

i erk you? ape ke bende nye tu? hehe. aku tau ramai yang tak paham title entry kali ni. kalau nak tau lebih lanjut, teruskan la baca entry ni sampai habis okay? 

aku rasa korang pernah tengok iklan rokok membahayakan kesihatan kat tv3. latar iklan tu dekat sebuah hospital. plot iklan tu pulak, diorang tunjuk nasib-nasib si perokok yang mendapat macam-macam penyakit. haa. pernah tengok kan?? hmm. sebelum ni, setiap kali aku tengok iklan tu mesti air mata aku menitik. ye, setiap kali! sedih kot tengok iklan tu. tapi lepas dapat tau pasal 'i erk you' ni, tiap kali aku tengok iklan tu mesti aku gelak. nak tau kenapa?



semalam member aku datang rumah. punyalah banyak cerita dia, sampai aku pun nak termuntah dengar satu-satu. huhu. tetibe die bukak cerita pasal i erk you ni. aku tanye lah, amende i erk you tu? lepas tu die pun cerita lahhhh;"ko pernah tengok iklan rokok kat spital tu kan? kan ade orang cina yang dapat penyakit mulut. die cakap kat anak die i erk you sambil nanes. i erk you = i love you."

HAHAHA. lawak kot. maybe bg korang tak lawak, tapi entah la. time die cerita tu aku gelak berguling-guling kot. hehe. k bye. sory lah kalau entry ni bosan :)

No comments:

Post a Comment