Friday, November 26

cepatnya masa berlalu

berdasarkan tajuk kat atas ni, aku yakin ramai yang setuju dgn aku. cepat nye lah masa berlalu. rase macam baru je minggu lepas aku berdebar nak amek UPSR. sekarang ni umur aku lapan-belas-tahun. lagi sebulan lebih, dah masuk sembilan-belas-tahun. tak lame lepas tu, dah jadi remaja 20-an pulak. hadoiii. T_____T


aku paling rindu kat zaman time kecik-kecik dulu. kawan-kawan pun ramai. noor, jana, a'are, iwan, nita, aisyah n ramai lagi lah. time tu kitorang ni satu geng, and aku ni kepala diorang. huhu. time tu kalau aku nak pegi mana-mana pun, diorang kena ikut. aku ni pulak suka bawak diorang jauh-jauh. tempat yang kitorang selalu pergi dekat jj, kompleks belia dgn taman tenaga. memang best. rindu zaman tu. zaman main doktor-doktor, main nyanyi-nyanyi, main kejar-kejar, main kawen-kawen. haha. precious moment kott. rinduu. :)


kalau nak dibandingkan zaman sekolah rendah dgn sekolah menengah, aku lebih rindukan zaman sekolah menengah dekat SMKCP. time batch aku masuk sekolah tu, sekolah tu baru je bukak. kira nya kitorang ni first batch la. tu yang best gila tu. budak-budak batch aku ni pun sewel + gila-gila. memang tak rase malas pun nak pergi sekolah. walawehhh, betul ke statement aku tu? hahaha.




cerita pasal sekarang ni pulak, umur aku dah lapanbelas. lagi dua hari aku dah sambung belajar dekat poli. lepas tu dapat diploma. lepas tu keje. lepas tu kawen. lepas tu umur dah tigapuluh. erkk. tak sukanya angka tigapuluh tuu. lepas tu dah tua. dah menggelebeh sana, menggelebeh sini.  T_____T

No comments:

Post a Comment