Wednesday, May 18

Saidatul Asmah :)

Assalamualaikum dan Selamat-Hari-Rabu :)

Semalam aku keluar dengan girlfriend-lama-tak-jumpa, Saidatul Asmah a.k.a Sasa. Dia dari Ipoh dan datang ke KL utk berjumpa dengan aku mak dia kat Keramat. Kitorang jumpa dekat KL Sentral then aku bawak dia pergi TS, sebab dia yang buat request nak pergi situ. Dia bawak kakak sedara dia yang datang dari Thailand untuk join kitorang sekali. Time memula jumpa dekat KL Sentral tu, punya lah aku dengan Sasa berpeluk kat situ. Kitorang dah dekat dua tahun tak jumpa *Alaa baru dua tahun. Baru-baru ni tiba-tiba dia kontek aku balik, cakap nak jumpa. Ye, aku happy sangat :)


Dia memilih lokasi Times Square sebab dia dengan kakak sedara dia nak shopping. Barang-barang kat sana memang murah-murah. Tak tipu. Aku pun berbekalkan beberapa puluh ringgit dalam purse, sempat beli beberapa barang jugak. 


Rantai Owl

Memandangkan duit yang ada ni agak tak banyak, aku harus bijak berbelanja. Ceh ayat kemain lagi. Haha. Rantai burung hantu kat atas tu, aku beli dengan harga RM10 je. Murah kan murah kan? Ada banyak design lain, esok lusa aku nak pegi beli lagi 2-3. Hihi tamak haloba sungguh. Lepas tu t-shirt yang aku pakai tu cuma RM11 je. Aku memang suka baju macam tu. Kosong takde corak, simple je. Yang ni pun aku nak pergi beli 2-3 helai lagi, kaler lain-lain pulak hahaha. Barang lain yang aku beli, tali pinggang kaler hitam, RM10. Ye semuanya murah-murah. Aku tak pentingkan jenama sesuatu barang tu, apa-apa yang aku suka walaupun murah gila, aku beli je. Pandai-pandai lah pilih kualiti, jangan bila sekali je pakai terus punah. Sasa pun shopping bajet-bajet je, sebab dia tak bawak duit banyak. Tapi dia akan kembali ke KL dengan duit seguni untuk dihabiskan di TS satu hari nanti, itu janji dia. Hahaha.

Her name is Sasa, I Love Her.

Lepas shopping kitorang pergi tengok cerita Kongsi pulak. Hmm cerita ni boleh tahan la. Banyak la jugak gelak-gelak kat panggung tu. Pape pun Shaheizy Sam memang terbaik, tercomel, ter-cool,and macam-macam TER lagi lah. I love Abg Sam, nak sign bolehhh? Haha panas punggung Mr.Pakwe baca ni, sorry sorry gurau jelah. Habis cerita Kongsi, diorang nak sambung shopping semula. Lepas tu diorang kena balik sebab kakak sedara dia balik Thailand malam tu jugak. So secara keseluruhannya, aku happy dapat jumpa Sasa semalam. Sangat happy walau pun kena tunggu dia dekat KL Sentral hampir dua jam. Hahaha.

*Hari ni 18 May 2011, genap satu tahun lapan bulan aku dengan Mr.Pakwe bersama. Masih muda usia hubungan kitorang ni. Aku harap, hubungan ni boleh kekal sampai bila-bila. Doakan lah kitorang ye? 

15 comments:

  1. kat time square mmg byk yg murah2.. i pun nak cari rantai owl kat situ tapi tak pg2 pun lagi =_=

    ReplyDelete
  2. Tau takpe, murah sangat. Jom la pegi sana sama-sama. hihi ^^

    ReplyDelete
  3. ooowh time square ye hukhukhuk
    suka tgk owl sbb dia tersangatla kawaii ;)

    amirrah zawani mmg sis tau dia pengumpul tegar ahahaha

    ReplyDelete
  4. kat times square ade rantai ni?
    dah lama tak pergi nanti nak cari jugak lah. hehehe

    ReplyDelete
  5. @PinKy MoMMa, accessories owl mmg famous sekarang, comel sangat! haha mmg dah tau sys mirra tu pengumpul tegar (:

    ReplyDelete
  6. @J.Syazwana, aah memang ade, tapi kena pandai cari yang murah lah :)

    ReplyDelete
  7. wah, bestnye p TS, sejak cuti sem ni, jangan harap la nak p jenjalan kat KL/ TS

    ReplyDelete
  8. @fiq, nanti kalau datang sini jom la kte jejalan k. hihi

    ReplyDelete
  9. - jeleeeeeesssssss dohhhh :'(

    ReplyDelete
  10. Alolo nape jeles nihhh. Nanti jom jumpa! :)

    ReplyDelete
  11. AMBOII.DUA DUA GOJES NI.MESTI KENA NGORAT KAT KL SENTRAL XD

    ReplyDelete
  12. takde gojes gojes, bangla kat KL Sentral pun taknak pandang tau. haha

    ReplyDelete
  13. yes. sokong. biarpun xbejenama, janji sedap pakai dan kita suka.. jimat pun jimat! *untung la Mr. Pakwe dpt gf yg xberkira kan :)

    ReplyDelete